Hulpverlening

Hulpverlening is een belangrijke activiteit voor onze vereniging.
Bij ieder evenement loopt men het risico om letsel of iets dergelijks op te lopen. Daardoor doet men een beroep op gediplomeerde EHBO-ers van een EHBO- vereniging. Dit is natuurlijk een goede zaak, want het geeft een geruststellend gevoel aan de deelnemers. Bij sommige evenementen is de aanwezigheid van gediplomeerde EHBO-ers zelfs verplicht.

Aanvraag Hulpverlening

Wanneer u een aanvraag heeft voor een evenement, sportwedstrijd,  popconcert n de gemeente Veendam en bij bedrijven etc, kunt u dit aanvragen via het Evenementen aanvraag formulier
of stuur een mail naar: evenementen@ehbo-wildervank.nl

In uw aanvraag willen wij graag het volgende van u weten:
  • De aard van het evenement
  • de datum
  • de aanvang en eindtijd
  • hoe lang de EHBO-ers moeten blijven.
Het aantal EHBO-ers zal worden bepaald naar gelang het draaiboek.
voor het inzetten van een EHBO-er brengen wij kosten per EHBO-er per uur in rekening
Het minimum EHBO-ers is 2, bij grotere evenementen in overleg.

Houdt u rekening met een doorlooptijd van ca 5 werkdagen voor invulling en bevestiging. Vandaar ons verzoek aan u om evenementen of iets dergelijks tijdig aan ons door te geven, liefst zo spoedig mogelijk.

Waarom is hulpverlenen leuk?

• Je komt in een leuke enthousiaste groep van evenementen hulpverleners.
  • Je doet Zinvol, boeiend en belangrijk werk binnen een professionele EHBO organisatie.
  • De kans om bij bijzondere evenementen aanwezig te zijn.
  • De mogelijkheid om een maatschappelijke bijdrage te leveren.
  • Je kunt het geleerde in de praktijk tot uitvoering brengen

Diegene die nog vragen hebben en/of zich willen aanmelden voor hulpverlening, kunnen contact opnemen met onze Coordinator via het Evenementen aanvraag formulier