Reanimatie en AED-Bediener (BLS)

Wilt u leren hoe u levens kunt redden door het uitvoeren van reanimatie en het bedienen van een AED? Dan is onze cursus reanimatie en AED-bediener iets voor u!

In slechts één les van ca. 2 uur leert u de BLS (Basic Life Support) technieken, zodat u snel en effectief kunt handelen in geval van nood. Tijdens deze cursus wordt u tevens opgeleid tot AED-bediener. Onze vrijwilligers van de EHBO-vereniging Wildervank hebben tijdens elke EHBO-dienst een AED tot hun beschikking. Steeds meer openbare plaatsen hangen een Automatische Externe Defibrillator (AED), dus het is belangrijk om te weten hoe u deze moet bedienen. U kunt erop vertrouwen dat onze vrijwilligers goed zijn opgeleid en snel kunnen handelen in geval van nood.

De kosten voor de cursus reanimatie en AED-bediener bedragen slechts € 17,50 per persoon, inclusief lesmateriaal en certificaat. Na het behalen van het certificaat dient u één keer per twee jaar een herhaling reanimatie/AED te volgen om uw certificaat geldig te houden. Wij adviseren u echter om jaarlijks een herhalingsles te volgen, om uw kennis en vaardigheden op peil te houden. Een herhalingsles duurt net als de opleidingsles circa 2 uur en kost ook € 17,50.

Schrijf u nu in voor onze cursus reanimatie en AED-bediener en leer hoe u levens kunt redden in noodsituaties!