EHBO Opleidingen

Bent u op zoek naar een EHBO-opleiding die u de vaardigheden biedt om in geval van nood snel en effectief te handelen? Dan bent u bij KNV EHBO-Wildervank aan het juiste adres!

Wij bieden verschillende opleidingen aan, waaronder Eerste Hulp (EHBO), EHBO aan kinderen (EHAK), reanimatie en AED-bediener (BLS), EHBO bij wandelletsel en EHBDD Eerste Hulp bij Drank en Drugs. Onze cursussen hebben een open inschrijving en startdata zijn onder voorbehoud van voldoende aanmeldingen. Zodra u zich heeft ingeschreven, ontvangt u een bevestiging van uw inschrijving en worden inschrijvingen verwerkt op volgorde van binnenkomst.

Alle opleidingen worden gegeven in Dorpshuis Bijleveld, van Delftstraat 45 in Wildervank, op werkdagen tussen 19:30 en 21:30 uur. De cursusprijzen zijn inclusief lesmateriaal en materiaal, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over extra kosten.

Wist u dat u wellicht een deel van de cursuskosten vergoed kunt krijgen door uw (aanvullende) zorgverzekering? Informeer hiernaar bij uw zorgverzekeraar of lees de polisvoorwaarden hierop na.

Bent u al in het bezit van een EHBO-diploma en wilt u uw kennis en vaardigheden op peil houden? Dan kunt u deelnemen aan onze vervolglessen, die gratis zijn voor leden van de EHBO-vereniging Wildervank.

Heeft u geen volledige EHBO-opleiding gedaan, maar bent u wel in het bezit van een certificaat Reanimatie/AED-bediener? Dan kunt u deelnemen aan onze herhalingslessen om de geldigheid van uw certificaat te verlengen. Voor deze lessen is geen lidmaatschap van de vereniging vereist, maar u betaalt wel voor elke les.

Bij KNV EHBO-Wildervank bieden we onze EHBO-cursussen doorgaans één keer per jaar aan. De startdatum van deze cursus is variabel en hangt af van voldoende aanmeldingen. We raden u aan om op tijd contact met ons op te nemen, zodat u niet het risico loopt om de inschrijvingsdeadline te missen. Wacht dus niet langer en schrijf u nu in voor onze EHBO-opleiding, zodat u de vaardigheden en kennis kunt verwerven die u nodig heeft om in geval van nood effectief te handelen!