De EHBO-vereniging in Wildervank kondigt met trots een nieuwe EHBO-cursus aan die in augustus van start gaat. De exacte startdatum wordt nog bepaald.

De cursus bestaat uit 10 lessen, inclusief een proefexamen en wordt afgesloten met een erkend examen. De cursus gaat plaatsvinden in de avonduren van 19:30 tot 21:30 uur. Aan het einde van de cursus ontvangen de deelnemers een officieel erkend Oranje Kruis-diploma.

De lessen worden gegeven op onze leslocatie

Dorpshuis Bijleveld
Van Delftstraat 45
9648 CM Wildervank

Voor meer informatie over de cursus kunt u contact opnemen met de secretaris van de EHBO-vereniging Wildervank via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

De kosten voor deze cursus (inclusief examen) bedragen € 250,-

Deze kosten zijn vaak bij uw zorgverzekering te declareren.

Aanmelden voor de cursus kan via het aanvraagformulier.

Mis deze geweldige kans niet om uw EHBO-vaardigheden te verbeteren en een waardevolle bijdrage te leveren aan uw gemeenschap. We kijken ernaar uit om u in augustus te verwelkomen!